sâmbătă, 15 septembrie 2018

Rendez-vous 52

Le 14 septembre 2018

Vendredi. Nous avons participé à la réunion avec mes anciens collègues de lycée et nous sommes rentrés chez nous après minuit. Je vais y mettre quelques photos juste pour se souvenir.

Vineri. Am participat la reuniunea cu foștii mei colegi de liceu și ne-am întors după miezul nopții. O să pun aici niște fotografii spre aducere aminte.






Diriginta









A fost fain.
Am avut și o profesoară: doamna Doina Retegan.A fost dirigintă la clasa B(?)



7 comentarii:

  1. Mereu ma emotioneaza cand vad astfel de intalniri. Cand iti revezi parca tineretea si incerci sa-ti aduci aminte si sa suprapui imagini vechi peste realul de acum. Si uneori pare atat de... altfel! :)
    Sper ca ti-a placut. Am vazut ca s-a si dansat, ceea ce a fost perfect!
    Pe aici a plouat un pic. Usor, usor, toamna isi intra in drepturi... Sa o ai linistita si bogata, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Suzana. Întîlnirea mea a fost foarte reușită. Da, am dansat toți, unii mai mult, alții mai cu durere de genunchi...Dar a fost frumos.

      Ștergere
  2. Faină întâlnire! Să fiți sănătoși cu toții!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguti sunteti toti! Cred ca v-ati inteles tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fost frumos. Ne-am amintit de vremuri din tinerețea noastră. Merci pentru vizită, Cristina,

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru vizită și pentru comment.

    RăspundețiȘtergere