duminică, 8 aprilie 2018

Pâques 2018



Le 8 avril 2018


Dimanche. J'espère que les Pâques se sont bien passé pour tous mes lecteurs et amis. En tout cas, aujourd'hui, j'ai profité de quelques heures de repos et le soir j'ai fait une petite promenade avec mon cher mari. C'est exceptionnel!

Duminică. Sper că Paștile au fost frumoase pentru toți
cititorii și prietenii mei. În orice caz, astăzi, eu am avut parte de cîteva ore de odihnă și seara am făcut o mică plimbare cu dragul meu soț.Excepțional!











      



6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Paștile au cam trecut. Vremea intră în ritmul ei obișnuit, dar a fost mult mai frumoasă și mai caldă decît prevedeau cei de la Meteo.

      Ștergere
  2. Imi place cuvantul exceptional! Ar merita sa ne gandim ca in fiecare zi se petrece ceva minunat si noi suntem in centrul acestei actiuni! :)
    Paste fericit, draga Marta! Sa-ti fie bine, lumina si senin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate, relaxare si un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere