luni, 4 decembrie 2017

Maladie

Le 20 novembre 2017

Lundi. 
Le mois de novembre passe si vite et je devrais rester tranquille car mon temps de d'activité intense a passé, je devrais me reposer, vivre en paix. En ce moment je suis pendant une crise de ce qu'on appelle pierres ou sable de rein, c'est-à-dire douloureux...

Luni. Luna noiembrie se duce repede și eu ar trebui să stau liniștită căci timpul meu de activitate intensă a trecut, ar trebui să mă odihnesc, să trăiesc în pace. În acest moment însă sînt într-o criză de rinichi(poate), în ceea ce se cheamă piatră sau nisip care coboară, adică dureros.

    


15 comentarii:

  1. Iti doresc multa sanatate draga mea!
    Craciunul sa te prinda sanatoasa si cu bucuri! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crizele astea trec în cele din urmă. După aceea, investigații, tratament eventual...Eu nu am mai avut, dar iată, asta e! Mulțumesc mult Ella, sănătate multă!

      Ștergere
  2. Aoleu, cred ca e tare neplacut. Iti doresc sa te faci bine cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate. Cica ajuta ceaiul de cozi de cirese! Am auzit ca e o durere crunta, ca la nastere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mereu codițe de cireșe pentru ceai. Are puteri miraculoase și în plus o aromă plăcută care te duce cu gîndul la vară.
      Sărbători fericite, Laura!

      Ștergere
  4. Am avut o criza oribila, acum niste ani. Aveam insa ceai de turita. Este foarte puternic. Se bea o cana cu inghitituri mici. Durerea a devenit mai suportabila cam dupa o ora. Dar permanent, ceai de coada calului: e mineralizant si dezinfectant. Are multe proprietati bune pentru rinichi si sistemul osos. iti las niste linkuri:
    http://www.infuziedesanatate.ro/stii-ce-indicatii-terapeutice-are-turita-mare/
    http://lataifas.ro/ceaiuri-medicinale/14173/ceai-de-turita-mare-regina-plantelor-medicinale/
    http://www.csid.ro/plante-medicinale-fitoterapice-si-gemoterapice/coada-calului-equisetum-arvense-11448094/
    Sanatate multa, Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să-mi fac o provizie de ceaiuri: coada calului și turtița-mare. Le mai știu încă din tinerețe: Maria Treben, Sănătate din farmacia Domnului. Bătrînii noștri se făceau bine doar citind poveștile plantelor, dar turtița chiar nu am avut!!! Mulțumesc mult, îmbrățișări

      Ștergere
  5. oooooo, ce peisaj de iarnă veritabilă este pe la tine !
    îţi doresc multă, multă sănătate !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi, iarna ține 5 sau chiar 6 luni. O să ne dăm cu săniuța și o să mai stăm pe lîngă foc cu un ceai și o carte. Păi, nuuu? Îmbrățișări, prietena japoneză!

      Ștergere
  6. M-au ținut cam din 22 noiembrie pînă prin 1 decembrie. Foarte neplăcut! Iarna a început deja, așa că ne vom...distra. Acum sînt bine, multă sănătete, Luiza!

    RăspundețiȘtergere