sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Maison(3)

Le 18 novembre 2017




Samedi. Il est tard, 23:58. Le sommeil tarde, donc je me fais un peu de courage pour écrire deux lignes. 
Pendant des mois, je ne sais plus si j'ai noté des nouvelles sur la maison, ou j'y ai mis ou pas des photos pour me rappeller où l'on était à un moment donné avec la construction, mais nous voilà au toit.

On veut absolument mettre en place le toit, de sorte qu'on puisse
travailler à l'intérieur même s'il pleut ou il neige. J'ajoute quelques photos prises par mon cher mari ce vendredi même.

Sîmbătă. Este tîrziu, 23:58. Somnul întîrzie, așa că îmi fac un pic de curaj ca să scriu două rînduri.
Timp de luni de zile, nu mai știu dacă am
notat sau nu ceva în legătură cu casa, sau dacă am pus fotografii ca să pot să-mi amintesc cum a evoluat construcția, la un moment dat, dar iată-ne la acoperiș.

Trebuie neapărat pus acoperișul așa încît să se poată lucra la interior cînd plouă sau ninge. Am să adaug niște fotografii chiar din această vineri, luate de dragul meu soț .

(dernière photo: Dan-Martin)    



12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, dar nu chiar atît de repede cum am vrea...Doamne ajută!

      Ștergere
  2. Mult spor sa aveti in tot ceea ce faceti! Cu acoperisul la locul lui, voi auzi un rasuflat usurat...
    O duminica linistita, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că așa va fi! Mulțumesc pentru urare, dragă Suzana. Multă sănătate!

      Ștergere
  3. In the USA we will celebrate Thanksgiving on Thursday. I'm thankful for so many friends in my life including you, dear Marta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, Judy. Hope you are having a lively Thanksgiving weekend. Thank you for this beautiful friendship.

      Ștergere
  4. Să aveți spor și să vă bucurați de ea! În ce zonă este casa? Văd lărgime multă în jurul ei.

    Să fiți sănătoși, s-o puteți termina cât mai repede, dragă Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Casa aceasta se găsește în Alba Iulia-Micești. În cîmp, dar în curînd se vor înghesui și altele. Sper și eu s-o văd terminată. Mulțumesc pentru vizită, Zina.Sănătate multă.

      Ștergere
  5. Eu îmi amintesc doar de fotografiile cu fundatia casei.
    Sa aveti spor si sa ne arati casa gata cat de curand! Imbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Construcția a început în mai...De cînd mă știu mi-a plăcut să urmăresc cum evoluează o nouă construcție. Casa nu-i a noastră, este a fiului nostru, dar mai ajutăm și noi...Știi cum e...Sănătate, Ella,

      Ștergere