miercuri, 6 decembrie 2017

Maison (4)

Le 3 décembre 2017
Dimanche. La journée passe et je me décide difficilement d’écrire mon journal. Ce qui me paraît laborieux c’est de choisir entre les nombreux événements qui se sont suivis...
L'hiver approchait et le chalet des enfants attendait le toit pour éviter l'arrivée du temps humide, ce qui pourrait être
catastrophique pour les murs. Donc, voilà où l'on est:
On a mis des planches sur les poutres qui soutiennent le toit et ensuite des feuilles en plastique. Suit le toit en plaques de tôle...
Duminică. Ziua trece și eu mă decid cu dificultate să-mi scriu jurnalul. Ceea ce-mi pare greu este să aleg între multele întîmplări de viață care s-au succedat...
Iarna se apropia și căsuța copiilor aștepta acoperișul care s-o ferească de vremea umedă, care ar putea fi catastrofală pentru pereți. Deci iată unde sîntem în acest moment:

S-au pus scînduri peste grinzile ce susțin acoperișul, apoi s-a întins peste ele folie din plastic, urmează plăcile din tablă de oțel(cred)...
       

        

12 comentarii:

  1. vă doresc mult spor la muncă !
    îţi doresc, cu drag, multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Sănătate și ție, dragă prietena japoneză, sărbători cu multe bucureii!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Se conturează tot mai bine. Să sperăm că vremea blîndă va permite continuarea lucrărilor. (E mare diferență între vremea de aici, de la munte și cea din zona Alba Iulia) Sănătate multă, Dani!

      Ștergere
  3. Sper să reușiți cât mai repede să vă acoperiți casa. Cred că abia aștepți să o amenajezi în interior. ☺

    Multă sănătate și spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amenajatul în interior nu e treaba mea. Pe vremea cînd primele cărămizi ale pereților erau puse, Ana-nora zicea:„De m-ar lăsa pe mine să arajez în interior!!!” Ce să spun de Elisa?! Oricum, mai e pînă atunci.
      Numai bine, Zina dragă!

      Ștergere
  4. spor la treaba, sigur o sa iasa o casa minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Coco. Toate casele noi sînt frumoase, asta însă va fi minunată! Ești o drăguță, merci.

      Ștergere
  5. Incepe sa arate din ce in ce mai bine! Spor la toate!
    Sanatate multa, draga Marta. Sper ca ti-e mai bine!

    Iti mai las niste linkuri. Te avertizez ca sunt mai ciudate... Cand/daca vei avea chef, sa le asculti. (primele doua explica efectul placebo, celelalte doua sunt meditatii ghidate)
    Eu am citit cartea si m-a uimit tare.

    https://www.youtube.com/watch?v=25410VlSdbo
    https://www.youtube.com/watch?v=QwFYMf47Cmo
    https://www.youtube.com/watch?v=nLnKqUf37e8
    https://www.youtube.com/watch?v=sYPG-6xqYUs&t=20s

    Un weekend linistit, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Suzana, chiar sînt bine acum, dar mai păstrez un pic de teamă...Totuși sper să nu mai am parte de asemenea experiențe niciodată. Mă gîndesc că voi ști mai multe. Am să-mi iau măsuri de...siguranță.
      Îmbrățișări!

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult cum a fost proiectata casa! Arata ca si o cabana moderna!
    Sa aveti spor si sa o terminate cat mai repede!
    Tu sa ai multa sanatate si sa te feresti sa stai în frig si curent!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ella. Vizita și frumoasele cuvinte îmi fac mare plăcere. Te îmbrățișez, sănătate!

      Ștergere