joi, 25 august 2016

Italienii noștri-scurt sejur

25 august 2016


Joi. Nu pot lăsa ziua de joi să treacă fără să-mi scriu jurnalul e o zi care mi-a plăcut întotdeauna. 

Din data de sîmbătă, 20 august pînă ieri, miercuri 24 august am avut parte de vizita italienilor noștri în formație completă, pentru mine atît de necesară, trebuie s-o recunosc. Sînt copiii mei! Nu am făcut fotografii, am sperat să facă băieții și să-mi dea și mie, dar nu știu dacă m-am gîndit bine. Nu te mai baza pe alții, fă totul singură, asta este filozofia mea, dar iată că nu am aplicat-o de data asta. Acum, pare-mi rău vremea-i tîrzie, spune o vorbă înțeleaptă.

În week-end, au fost acasă și albaiulienii, tot mari fotografi. Degeaba! Fără fotografii! Și totuși o imagine te scutește de atîtea cuvinte!

Jeudi. Je ne pourais pas laisser passé ce jeudi sans écrire mon journal. C'est le jour de la semaine que j'aime depuis toujours.

Depuis samedi, le 20 août jusque hier, mercredi le 24, j'ai eu le plaisir de passer des journées avec nos Italiens en formation complète, pour moi tellement nécessaire, je dois reconnaître cela. On n'a pas pris des photos, j'espérais que les garçons allaient le faire et ils allaient m'en donner à moi aussi, mais je ne sais pas si mon idée a été la bonne. Ne cherche pas le soutien des autres, fais le tout seule, c'est ma philosophie de vie, mais voilà, je ne l'applique pas toujours. Maintenant je regrette, mais il est tard...


Pendant le week-end passé les nôtres de Alba Iulia y ont été, eux aussi. Toujours de grands photographes. En vain! Sans photos! Pourtant je trouve qu'une photo remplace souvent des mots!


       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu