luni, 29 iunie 2015

Premier placard

Le 30 juin 2015

Mardi. Les conserves de cette année seront comme d’habitude ou peut-être moins nombreuses, mais j’ai préparé les pots. C’est le placard des pots vides et autres choses qu’on n’utilise pas souvent.

Autrefois, quand nous partions en vacances nous nous entendions avec la factrice d'y mettre le courrier.



Marți. Conservele din acest an vor fi ca de obicei sau poate mai puține, dar mi-am pregătit borcanele. Dulapul acesta este afară, aici am borcanele goale și alte lucruri utilizate mai rar.

Odinioară, cînd plecam în vacanță, ne înțelegeam cu poștășița să pună aici curierul.


4 comentarii:

  1. Mai nou, n-am prea avut acces la internet, n-am mai citit jurnalul. Rămîn datoare cu mai multe comment-uri. Un week-end plăcut, dragă Prințeso!

    RăspundețiȘtergere