marți, 21 februarie 2012

Ah! Les pauvres hommes!

Le 21 fevrier 2012
Mardi. Les personnes bavardes comme moi, par exemple, sont parfois insupportables, n’est-ce pas? Liviu, il trouve toujours un auditoire qui peut le trouver insupportable ou pas, je ne peux pas le savoir, car je ne l’accompagne jamais pendant ses sorties au...Centre. En rentrant il est fatigué, donc rarement il a envie de me raconter ses bavardages avec des compagnons devant une bierre, il préfère regarder la TV attentivement, très attentivement. Ce soir, par exemple, je me demande qu’est-ce qu’il parle, ou quelle histoire intéressante peut-il entendre depuis trois heures???!!!
Il s’agit, peut-être de quelqu’un, personne importante qui est malade et qui se trouve à l’ hôpital d’Oradea, quelqu’un plus jeune que lui, mais qui avait passé plus de temps encore devant une bierre, en se croyant immortel. Ah! Les pauvres hommes!
Marţi. Persoanele prea vorbăreţe, cum sînt eu, de exemplu, sînt deseori insuportabile, nu-i aşa?
Liviu? El îşi caută un auditoriu, care-l găseşte insuportabil, sau poate că nu, n-am cum să ştiu, nu-l însoţesc niciodată în timpul ieşirilor sale în...Centru. Cînd se întoarce, este deseori obosit, nu mai are chef să-mi povestească despre ce s-a vorbit în faţa unei beri, preferă să se uite la televizor, cu mare atenţie. În searra aceasta, de exemplu, mă tot întreb despre ce-o fi vorba, ce întîmplare extraordinară este subiectul discuţiei care durează de vreo trei ore???!!!

Poate este vorba despre cineva, persoană importantă, care s-a îmbolnăvit şi se găseşte acum la spital la Oradea, cineva mai tînăr decît el, dar care a petrecut încă şi mai mult timp în faţa unei beri, crezîndu-se nemuritor. Ah! Bieţii bărbaţi! 
   

2 comentarii:

  1. Păcat, dacă cineva s-a îmbolnăvit, dar povestirea ta este foarte faină! Bravo!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Moi, j'aime bien la photo. Elle est super!

    RăspundețiȘtergere