miercuri, 3 ianuarie 2024

Aniversaires

4 janvier 2024



Jeudi. Anniversaire de ma cousine Silvia(Silviuța/Uța) Bon anniversaire chère cousine meilleurs voeux, santé et plein de bonne choses dans ta vie!(On habite loin une de l
'autre!

Ce début de l'an il y a eu aussi l'anniversaire de ma voisine au dessus, que je n'oublie pas de lui souhaiter du bien à cette occasion.

Qu'est-ce qu'il y a encore d'important ce jour de 4 janvier...

Je passe chaque jour un temps strictement nécessaire dans la cuisine, aujourd'hui, nous avons mangé de la polenta au repas principale de la journée preparée avec du fromage et pour finir polenta au lait...


Joi. Aniversarea verișoarei Silvia(Silviuța/Uța).La mulți ani, dragă verișoară și cele mai bune urări de sănătate și multe împliniri în viața ta!

La început de an mai am urări de aniversare pentru vecina mea de sus, să nu uit cumva!

Ce ar mai fi important în această zi de 4 ianuarie...

În fiecare zi, îmi petrec în bucătărie un timp strict necesar, azi am făcut mămăligă pentru masa principală,mămăligă cu brînză și cu lapte(eu) ceva mai...ușor.


         


   

 

5 comentarii:

  1. Eu nu reusesc sa fac mamaliga prea tare. Cred ca nu prea am rabdare sa o fierb pana
    sa se intample evenimentul...
    La Multi Ani sarbatoritei. Toate cele bune, draga Marta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti fie primavara frumoasa, draga Marta!
    Imbratisari! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, încercai să mă provoci...Am mai făcut și eu cîte o încercare, dar...n-a mers. Să vedem de acum încolo. În rest, toate bune, mă rog, cu unele dureri pe ici pe colo, prin punctele...esențiale. Multe îmbrățișări, cu drag,

      Ștergere
  3. Am trecut sa iti urez o sarbatoare a Floriilor, sper insorita si cu multa liniste bucuroasa.
    Sa fii bine si sa iti treaca orice durere. Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere