miercuri, 8 iulie 2020

Printemps

2 mai 2020



Samedi. Aujourd'hui, jardinage. Avant de descendre dans le jardin, j ai pris le petit dejeuner tard, comme d'habitude. Ensuite, un peu d'ordre dans la maison, j'ai fait aussi une petite lessive, j'ai mis le linge secher au soleil et, enfin dehors. Dans mon parterre, j'ai eu déjà des narcisses que j'aime bien car ces fleurs durent longtemps et sont parfumées en plus. 

Sîmbătă. Azi, grădinăresc. Înainte de a coborî în grădină, mi-am luat micul dejun, tîrziu, ca de obicei. Apoi, un pic de ordine prin casă, am spălat o mașină de rufe, le-am pus la uscat și, în fine sînt afară. 
pe aleea mea, am avut deja narcise, îmi plac florile acestea, durează mult și sînt parfumate.

( foto: Tablouri de vis )

                    

2 comentarii:

  1. Frumoase narcisele! Am vazut comentariul anterior. Sper ca esti bine acum, draga Marta!
    Ai grija de tine si nu exagera cu nimic.
    Iti las doua linkuri puse intr-o postare, ca mi se par utile:
    https://www.damaideparte.ro/vindecare-si-autovindecare/respiratia-ce-inseamna-respiratia-corecta-si-exercitii-de-respiratie/
    http://scanteiadivina2014.blogspot.com/2015/02/respiratia.html
    Sa fie cu folos!
    Imbratisari si senin sa fie la tine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Suzana. Acum sînt bine. Este 8 august. Te îmbrățișez. Sănătate multă!

      Ștergere