luni, 20 iulie 2020

Eté

9 juillet 2020

Jeudi. J'ai des choses à finir: un potage ou une soupe aux boulets de viande et une salade d'aubergines, des repas d'été surtout la salade. 
Dehors, puisque mon cher mari a coupé l'herbe, je devrais la ramasser et, peu à peu, préparer le lit pour la plantation des tulipes.
On a toujour peur des pluies, cet été la pluie a été souvent chez elle un peu partout.

Joi. Am nișe lucruri de terminat: o ciorbă cu perișoare și o salată de vinete, mîncări de vara, aș zice, mai ales salata.
Afară, pentru că dragul meu soț a tăiat iarba, eu ar trebui s-o adun și, puțin cîte puțin să pregătesc patul pentru plantarea bulbilor de lalele.
Mă tem mereu de ploaie, vara aceasta ploaia a fost acasă la ea pe aici.
 

                                          

2 comentarii:

  1. Lalele pentru anul viitor, presupun?
    Ai vorbit de un meniu foarte placut. Si la noi salata este pe primul loc. Orice ar contine, dar sa fie! 😊
    Numai bine sa fie la voi, draga Marta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pentru anul viitor. Am deja niște lalele, de multă vreme le am. Sînt perene, dar anul trecut am încercat să mi îmbogățesc culorile din grădină și mi-a plăcut ce mi-a ieșit.

    RăspundețiȘtergere