miercuri, 14 august 2019

Occupations d'été

15 août 2019


Jeudi. J'aime ce jour de la semaine et, en plus, c'est la fête de la Ste Marie, j'ai donc du temps pour écrire mon journal à mon aise. Il m'arrive souvent

de commencer à l'écrire et de le quitter pour une autre chose plus urgente, à ce moment, je reviens du lit, car j'ai

fait mon sommeil de...„beauté"😀. Hier, j'ai

beaucoup travaillé dehors. Je n'ai pas fait grand chose, mais je n'ai pas fini: je me suis occupée de mes géraniums qui ont poussé comme des

folles. Je me vante avec. Les voilà:


Joi. Îmi place ziua aceasta, joi, și, în plus este Sfînta Marie, prin urmare am timp să-mi scriu jurnalul pe îndelete. Mi se întîmplă uneori să încep o postare și apoi să merg la o urgență, în acest moment revin din pat, mi-am făcut somnul de...„frumusețe”😀. Ieri am lucrat mult afară. Nu am făcut mare lucru, m-am ocupat de mușcatele mele, nu am terminat, au crescut ca niște nebune. Am să mă laud cu ele. Iată-le:








                

4 comentarii:

  1. Ce-mi plac muscatele curgatoare! Arata minunat, chiar poti fi mandra de ele!
    Cum procedezi iarna cu ele? Am auzit atatea variante, dar la mine in balcon nu vor si pace sa cresca muscatele.
    Tihna placuta, draga Marta! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le pot păstra, nu le merge bine în casă, pivniță nu am...Am renunțat de mult să le păstrez.
      Pe astea le-am cumpărat în primăvară, cînd erau mici de tot, de pe internet. O zi bună, Suzana!

      Ștergere
  2. Your geraniums are gorgeous! You are a talented gardener, Marta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Judy. This summer I have beautiful geraniums, really.

      Ștergere