luni, 1 aprilie 2019

Poisson d'avril



1-er avril 2019


Lundi.Ça commence bien ce mois d'avril, depuis lundi. J'ai été au milieu d'une farce de Liviu, il m'a dit:" Va, Olga te cherche" et plus tard c'était la petite fille qui m'a appelé pour me dire une histoire de mauvaises notes à l'école et je ne savais pas comment la consoler...
En dehors des poisons d'avril, j'ai eu une belle surprise de notre ami Nelu, trois citrons de sa première récolte, il y a quelque temps je lui ai offert mon citronier.

Luni. Începe bine această lună aprilie, de luni. Eu am fost păcălită de Liviu, care mi-a spus că mă caută Olga, iar eu l-am crezut și am devenit „apriliș”. Mai tîrziu m-a sunat nepoata care mi-a vorbit despre notele proaste pe care le-a luat la școală, iar eu nu știam cum s-o consolez...Păcăleală!!!

În afară de păcăleli de 1 aprilie am avut o frumoasă surpriză din partea unui prieten de-al nostru, Nelu, care mi-a adus trei lămîi din recolta pomișorului pe care i l-am dăruit acum ceva vreme. 
( photo: Nelu Flueras, noul proprietar al lamîiului!)


          


6 comentarii:

  1. Frumoase lamai! Iar pacaleala nu pare sa fi fost prea de tot! :)
    Un aprilie cu sanatate si bucurii, draga Marta! Ne apropiem de mijlocul primaverii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune lamaile ... eu sunt foarte racita asa ca ma îndop" cu lamai! :))
    O saptamana minunata îti doresc si bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere