luni, 4 februarie 2019

Contente

3 fevrier 2019

Dimanche. J'ai des fleurs et un livre, Gabriel Liiceanu, Jurnalul de la Păltiniș( Un model paideic în cultura umanistă). 
Même très ocupée, j'ai commencé la lecture et, plus encore,  je suis contente car mon ordi marche très bien. Merci mon fils!

Duminică. Am (primit) flori și o carte, Gabriel
Liiceanu,Jurnalul de la Păltiniș( Un model paideic în cultura umanistă). 
Deși foarte ocupată, am început să citesc și, în plus, sînt foarte mulțumită pentru că laptopul meu merge foarte bine, cît mă bucur! Mulțumesc fiule!!!






                                               https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipD_CnIkiNsEiveihmdKQBUHm_esrtDtqtGZPQqKq7LutkC9h8BAfoDOmxfG_9g_JPjl3XampXCF1s_jlexElfs3yg_pSZ2Nkm_ksFcR8awpgP5HfDGIwlHFKxyfCG5Yw3ggqQ5ABnQg/s1600/divider+simpa.gif
                                                                                

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca sa rezolvat problema laptopului! Eu am noroc, am "depanatorul" propriu! :))
    Am si eu o vaza de flori aproximativ la fel ca a ta! Tin la ea tare mult ptr ca am primit-o cadou! Mai am si vreo trei seturi de pahare "rubin" ... pacat ca nu se mai fabrica!
    Saptamana faina draga mea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără laptop eram mereu nervoasă, o primă repunere în funcție mi-a făcut-o „depanatorul” propriu, vorba ta, dar mergea rău. În fine, acum e bine. Vazele și alte obiecte și seturi de rubin le am de la soacra, mare iubitoare de astfel de obiecte. Sînt lucrate la Turda.
      Îți mulțumesc pentru vizită și pentru comment. Îmbrățișări,

      Ștergere
  2. Iti urez lectura placuta. Cred ca va fi o carte tare interesanta. Poate ne spui ceva despre ea!
    Oricum, imi pare bine ca laptopul e ok. Cred ca asta este o alta meserie care mi-ar fi placut: sa stiu ce e in burtica unui calculator si sa pot sa stiu sa le repar. Multumesc pentru imaginea cu florile. Vaza mea rosie incepe cu o geometrie de clepsidra. Acum, ca veni vorba, nici nu stiu daca mai exista astfel de produse.
    Un final de saptamana linistit si placut, draga Marta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Suzana! Încă nu am terminat Jurnalul, deși cam era timpul, dar m-am luat cu altele, mai nou citesc două cărți deodată, ceea ce nu-i chiar un model de urmat. Jurnalul de la Păltiniș este, cum îi spune și numele un jurnal care a fost scris de Liiceanu după întîlniri, discuții, schimb de lecturi, mai întîi cu prietenul său Noica, dar și cu alți „agenți întîmplători ai unei situații exemplare, al unui scenariu de inițiere culturală” cum spune chiar autorul...Este, te asigur, o lectură plăcută.

      Ștergere