joi, 31 mai 2018

Ce mois de mai...

Le 30 mai 2018



Mercredi. Je ne vais pas laisser passer ce mois de mai sans écrire un mot, parce qu'il a été trop beau et mon coeur est encore bien content:depuis longtemps je n'ai pas eu les enfants à la maison. Eux mêmes, ils ne se sont vu ensemble depuis tant de temps, tous à la maison!

En plus, il a fait et il fait encore beau temps, plus chaud comme d'habitude, pourtant, le soir, nous sommes
obligés de faire un peu de feu dans la maison. En un mot, c'est comme il faut.

J'espère avoir assez de courage pour écrire plus souvent dans mon journal.


Miercuri. Nu voi lăsa să treacă această lună mai fără să scriu un cuvînt, pentru că a fost prea frumos și inima mea este încă foarte  mulțumită: demult n-am avut toți copiii acasă. Ei înșiși
 
 
nu s-au mai văzut împreună atîta timp!

În plus, a fost și este încă timp frumos, mai cald ca de obicei, totuși, seara, sîntem obligați să facem puțin foc în casă. Într-un cuvînt, toate bune.

Sper să am încă destul curaj ca să-mi scriu jurnalul mai des.

          


        














(photos:Dan Martin)

            



10 comentarii:

  1. Marta, draga mea ... asa îmi sare si mie inima de bucurie cand toti copii vin acasa, pentru ca si la mine se întampla rar asta! (Fiica mea locuieste în Spania)
    Dar tu ... esti o frumoasa! Ma bucur tare ca ai pus fotografiile cu tine ...
    Nici eu nu mi-am mai vopsit parul si l-am tuns mai scurt ca al tau!
    Imbratisari! Sunteti o familie frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase cuvinte, draga mea Ella. Mulțumesc mult. Doar fiul cel mic locuiește în România, ceilalți sînt italieni și americani. De aceea se adună rareori acasă toți deodată. De cînd am devenit bunică pentru a doua și, respectiv, a treia oară, am zis că-i mai bine să mă știe nepoții așa, natur, cu părul alb dar, de obicei, am purtat părul lung și strîns cumva la spate. Uneori l-am tuns, acum mă simt bine așa. Multă sănătate și bucurii îți doresc,

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Chiar așa a fost, o scurtă vacanță pentru ei și o mare bucurie pentru noi. Toate cele bune, dragă Laura!

      Ștergere
  3. Ce frumos! Cred că ți-e inima plină de bucurie și vei retrăi fericirea asta oridecâteori vei privi pozele!

    Numai bine, dragă Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Zina într-adevăr, copiii mi-au făcut o mare bucurie venind acasă. Nu speram să-i văd pe toți deodată, dar iată s-a-ntîmplat. Multă sănătate îți doresc,

      Ștergere
  4. Ma bucura tare mult bucuria ta, de a avea familia alaturi. Cu adevarat minunat.
    Multumesc mult ca ne-ai impartasit imaginile care au mult senin in ele!
    As fi tentata sa spun ca fetita are ceva din ochii tai. Asa mi se pare!
    Sanatate multa si bucurii intregii familii, draga Marta! O vara frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am dorit tare mult o fetiță și, pînă la urmă ni s-a îndeplinit visul. Mă bucur dacă spui că seamănă puțin cu bunica ei! Îmbrățișări, Suzana,

      Ștergere
  5. Bucuria mamei sa isi vada copii impreuna ! Si acasa ! Ma gandesc, cat ai visat la clipa asta, Marta.
    Sa va fie bine, tuturor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizită, Dani. Este greu să-ți vezi copiii atît de rar. O vizită acasă îi adună cumva pe toți așa că am profitat!

      Ștergere