luni, 5 ianuarie 2015

Epiphanie 2015

Le 5 janvier 2015

Lundi. Pour moi, l’an 2014 a fini mieux que les autres: j’ai été plus organisée, les vacances et les fêtes de fin d’année m’ont trouvé plus calme, j’ai commencé le nettoyage à temps, j’ai décoré un peu la maison, nous avons eu même un sapin et ça, grace à Elisa. Nous avons accueilli des enfants et des jeunes nous chanter à Noël, on a mangé les
plats habituels, en un mot je suis contente.
Nous voilà à la veille de l'Epiphanie, le pope a passé nous arroser de  l'eau bénite et avant de nous quitter il a demandé des
nouvelles de nos petits fils. Parfaitement, je dirais...



Luni. Pentru mine, anul 2014 s-a terminat mai bine ca alți ani, am fost mai
organizată, vacanța și sărbătorile de sfîrșit de an m-au găsit mai calmă, mi-am început curățenia la timp, am decorat un pic, am avut chiar și un brad,
asta, datorită Elisei. Am întîmpinat copiii și tinerii colindători, am mîncat felurile obișnuite, într-un cuvînt, sînt mulțumită. Iată-ne în ajunul
Bobotezei, preotul a trecut să ne stropească cu apă sfințită, iar înainte de a pleca ne-a întrebat despre nepoți. Perfect, aș zice...

  

6 comentarii:

  1. Ma bucur, ca anul a intrat bine pentru tine, Marta ! Asa sa fie si in continuare :) Cred ca zapada si prezenta Elisei au avut un cuvant de spus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Dani. Zăpada este într-adevăr bună de schi/săniuș abia acum, cînd vremea s-a răcit considerabil. La tine văd că sînt flori, ce fain!

      Ștergere
  2. Ce decorațuni ai acolo? Sînt drăguțe tare!A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am niște globuri de ghiață, dar acum le-a acoperit zăpada...







      Ștergere
  3. La mulți ani, Marta!
    Nimic nu ne face mai fericiți decât ca cei dragi, apropiați, să fie sănătoși și voioși!
    Un 2015 plin de astfel de fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, La mulți ani dragă Carmen. Multă sănătate în Noul An!

      Ștergere