miercuri, 4 noiembrie 2009

Etape finie



Le 3 novembre 2009

Mardi. On a fini les travaux pour une première étape, je suis relativement contente. Je dis relativement parce que ces ouvriers savent faire certains travaux, mais pour d’autres je devrait faire appel à d’autres...Enfin, espérons que la pluie ne trouvera pas des endroits par où y entrer...

Marţi. Prima etapă a lucrărilor s-a terminat, sînt relativ mulţumită. Spun relativ pentru că muncitorii pe care i-am avut ştiu face anumite lucrări dar nu atîtea cît zic ei, pentru unele finisaje ar fi trebuit să chem pe altcineva. În fine, să sperăm că ploaia nu va mai fi o problemă...

2 comentarii:

  1. Felicitari pt consecventa cu care scrieti.Da,stiu e jurnalul dvs. dar tot sunteti de admirat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga mea. Am trecut pe la tine si am vrut sa postez un comentariu, dar nu am reusit. Nu stiu de ce...Mai incerc!

    RăspundețiȘtergere