duminică, 13 octombrie 2024

Suleyman Magnificul

 14 oct 2024



Lundi. Je voudrais écrire mon journal mais je n’ai pas la patience de raconter l’histoire du voyage que nous avons fait le 8 octobre à la vigne de Ciumbrud, car j’ai eu tellement de difficulté à me décider de faire ce voyage, que maintenant je n’ai plus l’envie d’y penser. Donc je reprends mon journal comme d’habitude.

Nous avons attendu avec impatience le soir pour regarder à la télé le film en série Soliman le Magnifique.

C’est notre dernière occupation. Seulement qu’on le voit depuis peu de temps. Dommage!

Luni. Aș vrea să-mi scriu jurnalul dar nu am răbdare să mai spun și povestea călătoriei pe care am făcut-o în 8 octombrie la via de la Ciumbrud, căci mi-a fost atît de greu să mă decid să fac această călătorie încît acum n-aș  dori nicidecum să mă gîndesc la ea. Prin urmare, am să-mi văd de-ale mele și-mi voi scrie jurnalul ca de obicei. 

Am așteptat cu nerăbdare să vină seara pentru a ne uita la tv la filmul serial Suleyman Magnificul. Este ultima noastră ocupație. Atîta doar că l-am descoperit de curînd. Păcat!

         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu