joi, 13 mai 2021

Couleurs après un long hiver

13 mai 2021  


Jeudi. Je ne voudrais pas oublier que ces deux derniers hivers nous avons vecu sous une couche importante de neige et en plus, nous avons été obligés de vivre longtemps enfermés chez nous.  Ainsi, j'attendais les Pâques en espérant un changement. J'ai forcé 
un peu les choses en colorant des oeufs. Le vrai changement était que c'est mon cher mari qui s'en est occupé.Ce n'était pas de ses habitudes, ni des miennes.

Joi. N-aș vrea să uit că în aceste ultime două ierni am trăit sub un strat important de zăpadă și, în plus, am fost obligați să trăim timp îndelungat închiși în case.Astfel, așteptăm Paștile sperînd la o schimbare. Chiar am forțat un pic lucrurile colorînd ouă. Adevărata schimbare a fost că iubitul meu soț s-a ocupat de asta. Ceva neobișnuit atît pentru el cît și pentru mine.

         



6 comentarii:

  1. Un neobisnuit care pare sa-ti fi generat in privire o lumina speciala.
    Iarna a trecut! Sa te bucuri de toate infloririle care urmeaza!
    Zile frumoase, draga Marta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana. Să fii sănătoasă și mereu prezentă! Te îmbrățișez cu drag,

      Ștergere
  2. Am mai trecut pe aici, sa te mai aud.
    Nu stiu cum e vara la voi. Pe aici e cald, azi a plouat si am reusit sa vad un curcubeu.
    Toate cele bune si bucuroase, draga Marta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Suzana, aici este o vară plăcută, caldă nu poți sta afară cînd soarele își face de cap, dar în casă e bine, chiar răcoare...Dacă vrei să te plimbi, seara este cel mai fain. Uneori plouă, mai ales, noaptea...Dacă tună și fulgeră, pe la noi se spune „vremală”. Nu mi-am mai scris jurnalul, mi-e dor de el, în schimb, am citit mult și am avut nepoțica(10 ani) vreo două săptămîni. O vara agreabilă îți urez!Te îmbrățișez cu mult drag,

      Ștergere
  3. Hei! Nu ne mai spui ce ai mai citit? Cred ca totusi este prea cald.
    Am fost cateva zile la munte si m-am ars pe maini in doua ore ca niciodata aici sau la mare.
    Numai bine sa fie la voi! Imbratisari, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă oprisem. Nu știu dacă am suficient curaj ca să continui...Vom vedea. Mult bine,

      Ștergere