miercuri, 3 martie 2021

Printemps, perce-neige, soleil


 3 mars 2021


Mercredi. Apr
ès tant de neige, nous pensons au printemps et aux fleurs. Le 1 mars, temps du „mărțișor”, a passé sans y penser,surtout que ce jour-là nous avons fait un petit tour dans la ville (chez le dentiste). La-bas, le temps est plus avancé. 

Chaque matin, le soleil est plus gai et plus


promettant.  J'ai m
ême deux perce-neige fleuris dans l'allée, quelques crocus aussi.

Miercuri. După atîta zăpadă, ne gîndim la primăvară și la flori. 1 martie, „mărțișorul”, a trecut fără să-mi dau seama, mai ales că în acea zi, am fost la oraș, (la dentist). Acolo timpul este mai avansat. 

În fiecare dimineață, soarele este mai vesel și mai promițător. Am chiar și doi ghiocei înfloriți pe alee și cîteva brîndușe.

          


2 comentarii:

  1. Pe aici este un fel de lapovita. Ieri a fost soare.
    Dar mai bine asa, decat sa imboboceasca pomii si sa inghete dupa.
    Ce delicate branduse. Imi place la nebunie culoarea.
    Numai bine la tine draga Marta! Imbratisari si La Multi Ani de 8 Martie,
    daca nu ajungem sa mai 'vorbim'.😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana. Am fost mai Stresată cu mersul la dentist, dar am scăpat de ce a fost greu, urmează încă o tură de luni într-o săptămînă, atunci va fi ceva mai...scump. Asta e! Multă sănătate și un 8 Martie cu timp frumos și multe bucurii!

      Ștergere