miercuri, 26 decembrie 2018

Noël 2018- deuxième jour

26 décembre 2018

Mercredi. Noël est arrivé par mauvais temps et il s'en va par un tapis blanc, mais la température est plutôt douce. Nous avons passé cette fête seuls, Liviu ne pouvait pas sortir au moins boire une bière parce qu'au Centre il n'y avait personne. C'est la fête de la famille...

Des „colindători”, je n'ai pas eu seulement deux filles, il pleuvait à verse, mais en plus, mon homme avait fermé la porte. On ne fait pas une chose comme ça! Il y avait eu, peut-être  trois ou quatre groupes. Il a essaié une réparation, plus tard. Enfin, cela a passé, disons, bien!

Miercuri.Crăciunul a sosit pe vreme rea, ploaie multă și a plecat pe un covor alb, dar temperatura este mai degrabă blîndă. Noi am petrecut această sărbătoare singuri, Liviu neputînd să iasă măcar la o bere fiindcă în Centru nu era nimeni. În plus este sărbătoarea familiei...

Colindători n-am avut, doar două fete, a plouat tare toată ziua, în plus omul meu a închis ușa. Asta nu se face! Ar fi fost, poate trei sau patru grupuri. A încercat el să repare cumva, mai tîrziu. În fine, a trecut, să zicem, cu bine! 
(Photo 2015)

        

4 comentarii:

  1. Uneori pur si simplu cuvintele nu se astern cum as vrea. Dar iti spun ca nici noi nu ne-am nimerit cu colindatorii... Se mai intampla!

    Zile linistite si poate cu lecturi placute. De care sa ne povestesti dupa vacanta!
    Numai bine, draga Marta! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte. Nu am fost decît puțin dezamăgită, dar a trecut. Sigur am să postez ceva despre lecturile mele. Azi, mi-a luat ceva timp să pun cărțile în raft. Zile frumoase de sfîrșit de an și o trecere lină în 2019!!! Ah! Trebuie să ne obișnuim să spunem: 2019. Cu bine și multă sănătate, dragă prietenă!!!

      Ștergere
  2. Mi-ar fi placut sa vina colindatori, voiam sa vada sofia acest obicei, dar, din pacate, nu prea au venit. (Laura)

    RăspundețiȘtergere