vineri, 14 decembrie 2018

Hiver

14 décembre 2018


Vendredi. Aujourd'hui j'ai eu l'impression qu'on était jeudi, parfois on se trompe, mais une journée entière!!!
C'est l'hiver: froid, pas trop froid, neige, pas beaucoup de neige. Je ne sors pas beaucoup, Liviu aussi. Pourtant, aujourd' hui il est allé chez quelqu'un, à Gîrda pour réparer quelque chose...
J'ai préparé des haricots secs, quelque chose comme le plat français „haricots sec au jambon fumé et lard”
Nous avons mangé ce plat avec une salade de betterave rouge, au moins c'était ma proposition...

Vineri. Azi am avut impresia că e joi, uneori te mai înșeli, dar o zi întreagă!!!
Este iarnă: frig, nu prea frig, zăpadă, nu prea multă zăpadă. Nu prea ies, nici Liviu. Totuși, azi el s-a dus pînă la Gîrda, careva avea nevoie de o reparație...
Am pregătit fasole scăzută, cu costiță afumată și cîrnăciori. Am mîncat-o cu salată de sfeclă roșie, cel puțin așa mi-am propus eu...



4 comentarii:

  1. Daaa! A venit iarna! Zapada si ploaie!
    Recunosc ca astept primavara mai mult ca oricand!
    Pana la sarbatori este cum este, dar dupa aia, parca totul se dilata in cele doua luni de iarna ramase.
    Numai bine, draga Marta! Zile linistite sa fie la voi! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi încă nu a plouat, dar vremea e moale...pregătiri de sărbători cu voioșie, dragă Suzana!

      Ștergere
  2. Uite că se apropie Crăciunul. Sărbători fericite, dragă Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, cele mai frumoase sărbători, cu multe bucurii pentru tine și ai tăi!

      Ștergere