duminică, 25 februarie 2018

Températures „siberiennes” suivent

Le 24 fevrier 2018

Samedi. Ce week-end sera avec des „températures sibériennes”. J'ai mis à l'abrit les géraniums des fenêtres, d'autres précautions ne sont pas nécessaires, je crois.
Des fois, je suis sortie un peu: au dispensaire, à la pharmacie ou au magasins. Il faisait froid, mais pas trop... Pendant cette nuit il va faire -10 degrés celsius. Ce qui suivra, on va le voir. L'hiver n'est pas une saison confortable.

Sîmbătă. Din acest week-end sîntem amenințați de „temperaturi siberiene”. Mi-am luat mușcatele din ferestre, alte măsuri de siguranță nu cred că mai am de luat.
Am ieșit cîte puțin, pînă la dispensar, pînă la farmacie, pînă la magazin. Era frig, dar nu exagerat...La noapte vor fi probabil -10 grade C. Să vedem ce mai urmează. Iarna nu este un anotimp confortabil.

             

4 comentarii:

  1. Cate putin este bine sa iesi din casa, asa ca sa iei o gura de aer proaspat!
    Iti doresc o saptamana calduroasa, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În ultima vreme, pe aici, pe la mine, nu prea a fost frig tare, cu excepția acestui val de „temperaturi siberiene”, termen care i-a fascinat pe toți prezentatorii meteo, dar nici acestea nu au fost chiar siberiene...De azi, alarmiștii de la meteo vorbesc de „geruri năprasnice”. Pe undeva prin țara noastră sînt geruri mari, dar, din fericire, nu aici...O săptămînă plăcută, dragă Ella,

      Ștergere
  2. Pe mine ma enerveaza la culme prognozele cu iz catastrofic. In copilarie aveam frecvent -15, -20 de grade. Acum deja -5 suna apocaliptic. Nu sunt temperaturi placute si trebuie stiute pentru a ne proteja, dar nu-mi place sa le aud in felul acesta.
    Sper sa treaca repede si sa vina primavara din martie! :D
    Toate cele bune , draga Marta! O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam că numai eu gîndesc așa...Merci Suzana. Îmbrățișări călduroase,

      Ștergere