marți, 3 octombrie 2023

Défi-Pagida City

3 octobre 2023    


Mardi.J'ai eu besoin d'un 
défi pour recommencer à 
écrire mon journal, celà me revient d'
un site où j'hésite à rejoindre ou pas...

Maintenant je devrais écrire mon journal pour que mes amis sachent des nouvelles sur ma précieuse personne...

Donc, je dirais que  tout va bien pour moi, sauf un mal de 


dos depuis hier, ce qui ne me permet pas de trop bouger par ici, dans la maison. C'est ça pour le moment.

Et, pour répondre à la provocation (à Șerban, surtout) j'aimerais voir combien de personnes du site Pagida City vont suivre mon blog, et faire des comments.

Marți.Am avut nevoie de o provocare pentru a reîncepe scrierea jurnalului meu, asta mi-a venit de pe un site la care ezitam dacă să mă alătur sau nu...

Acum ar trebui să-mi scriu jurnalul pentru ca prietenii mei să știe ce mai fac, să afle noutăți despre prețioasa mea persoană.

Deci aș zice că sînt bine, în afară de o durere de spate cu începere de ieri, care nu-mi permite să mă mișc prea mult pe aci, prin casă. Asta e deocamdată.

Și, ca să răspund la provocare (a lui Șerban în special) mi-ar plăcea să văd cîte persoane din Păgida City vor urmări blogul meu și chiar vor face comentarii.

         


2 comentarii:

  1. Vad ca te-ai tinut de cuvant! La buna reauzire, draga Marta, acum,
    in plina toamna! Oricare ti-au fost motivele, astept sa vad continuarea,
    ca nu mi-e clar despre ce provocare vorbesti.
    Sanatate si ai grija de tine! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niște tineri vor să facă un site despre care încă nu știu prea bine ce rost ar avea, poate va fi interesant, nu știu. M-au invitat și pe mine. Apoi, eu m-am retras...și cu asta i-am jignit. Nu am avut această intenție. Mă rog...Oricum îți mulțumesc pentru atenție, mi-ai insuflat curaj.Te îmbrățișez din suflet Suzana, cele bune,

      Ștergere