miercuri, 18 octombrie 2023

Nettoyage

18 octobre 2023




Mercredi. J’ai commencé le nettoyage. Je veux dire, les fenêtres, les portes, rideaux etc. Dans la chambre de séjour, là où il y a la télé, où on passe ja journée. Je n’ai pas fini, je n’ai pas fini. Demain, me restent la fenetre-extérieur,la poussière, les moeubles et la bibliothèque. Demain. J’espère en finir. Je suis un peu fatiguée.

Miercuri. Am început curățenia. Aia cu geamuri, uși, perdele
etc. În camera mare, așa-i zicem noi la camera în care stăm toată ziua, televizorul, vizitatorii, spre deosebire de dormitor, camera copiilor, bucătărie...N-am terminat. Mîine cred că pot termina cu ea. M-am obosit un pic.( photo-
capucino din arhiva mea foto
)

                 


3 comentarii:

  1. Mi-ai actualizat lista cu ' de facut'. Geamuuuuri! Nu prea imi place, insa trebuie, macar
    cat tine caldura! Spor la tot, draga Marta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit o soluție pentru a șterge /lustrui sticla: bicarbonat de sodiu (alimentar): folosești un burete umed ca să întinzi pudra aceea pe geam și apoi lustruiești cu cîrpă curată( lavetă/hîrtie de ziar) uscată. Bun lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam pentru pont. O folosesc la spalat chiuveta impreuna cu otet si zeama de lamaie, dar la geamuri nu am incercat. Chiar m-ai facut curioasa! ❤️😘

      Ștergere