luni, 16 octombrie 2023

Une journee comme les autres


16 octobre 2023


Lundi. Réveil,douche,petit déjeuner,coup de balai dans      les chambres, aujourd’hui, pas de cuisine, et, voilà l’aprèsmidi. Dernièrement, nous, on mange seulement deux repas principales:petit déjeuner tard, vers midi, et repas du soir entre 18 et, parfois, 21h, mais encore quelques fruits, le café de chaque jour. Si on a de bonnes choses: une compote, un gâteau, un petit quelque chose pendant une visite on ne regarde pas la montre.


Luni. Trezire, duș, mic dejun, puțină curățenie prin casă, azi fără gătit și, iată s-a făcut după amiază. În ultima vreme, mîncăm doar un mic dejun tîrziu, înspre amiază și masa de seară care am zis să fie pe la ora 18, dar care poate fi și mai tîziu, spre 21, mai apoi niște fructe, cafeaua de toate zilele. Dacă avem ceva bun: un compot, prăjitură, un ceva dulce sau sărat în timpul unei vizite, pentru așa ceva nu ne uităm la ceas.

       


 

2 comentarii:

  1. Pe aici a plouat putin, asa ca tot administrative am facut. Insa mi-am pregatit si
    doua cartoane sa imi incep niste puzzle-uri...
    Imbratisari si noapte buna, draga Marta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi e prima dată spre zero grade , zic de locul unde se găsește casa noastră, pentru că pe lîngă rîu, sau mai sus, comuna urcă pînă la 1000 de metri au fost nopți cu -6 gr. C.

      Ștergere