joi, 5 octombrie 2023

Champignons

 6 octobre 2023    



Vendredi. Il est 2h30 apr
ès minuit ou du matin, comme vous voulez. Je ne peux pas dormir et je pense qu
écrire mon journal est une bonne chose. Surtout que j’y pensais tout à l’heure. Voyons: en me promenant sur Internet jai découvert quelque part de très sympathiques petits films avec des sujets très divers o
ù, dernièrement, il s’agît souvent de gens qui cueillent des champignons: chanterel

les, bolet et autres.

Moi, j’aime les champignons , alors ces petits films mont donné l’idée de préparer du bolet, j’en avais dans le frigo,un bon repas pour moi surtout, accompagné d’une salade de poivre au four ou salade de poivre rôti.


Vineri.Este ora 2.30 după miezul nopții sau dacă vreți 2 jumate dimineața. Nu pot să să dorm și mă gîndesc că ar fi bine să-mi scriu jurnalul, mai ales că mă gîndeam la acest lucru adineauri. No, bine: plimbîndu-mă pe internet am descoperit pe undeva niște filmulețe foarte simpatice cu subiecte foarte diverse și în ultima vreme în aceste filmulețe este vorba, adesea, de oameni care culeg ciuperci: gălbiori, hribi și altele.

Mie îmi plac ciupercile, prin urmare, uitîndu-mă la aceste filmulețe m-am gîndit să pregătesc niște hribi(aveam în frigider) pentru masa de prînz/seară, pentru mine mai ales și să-i acompaniez cu o salată de ardei copți. (Photos: internet)

     



4 comentarii:

  1. Imi plac mult-mult ciupercile. Gatite, la abur, la cuptor, dupa chef!
    Iar ardei copti, ar trebui sa las lenea la o parte si sa fac si eu. Sa caut o reteta.
    Weekend placut, draga Marta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meriți aplauze prelungite! E greu să te hotărăști. Succes și poftă bună.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Merci pentru vizită și pentru comment. Multe îmbrățișări, draga mea,

      Ștergere