vineri, 20 octombrie 2023

Occupations de tous les jours

  20 octobre 2023

 



Vendredi. Je continue mes occupations de chaque jour. Dans la cuisine, une soupe de légumes à la crème, ensuite l’extérieur d’une fenêtre et de la porte(en verre) et le rideau. Hier, il a fait mauvais, donc j’ai travaillé à l’intérieur, les rideaux et la commode.Dans une maison il y a toujours quelque chose à faire.



Vineri. Am continuat cu treburile pe care mi le-am propus: în bucătărie o supă de legume cu smîntînă, apoi fereastra la exterior, ușa de la intrare, din sticlă și comoda perdeaua. Într-o casă este mereu ceva de făcut.

         



2 comentarii:

  1. Esti tare harnicuta! Imi dai si mie un impuls, ceea ce e perfect!
    Ca numai la giumbuslucuri ma gandesc!
    Un final de saptamana in care sper sa incluzi si odihna si citeala!
    Imbratisari, draga Marta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, draga mea, dar tocmai că nu sînt harnică am luat-o așa pe...bucățele.

      Ștergere