duminică, 15 octombrie 2023

Tout en place

 15 octobre 2023



Dimanche.  Enfin, je suis tranquille pour m’occuper de mes affaires, c’est-à-dire de mon journal. Il est 16,29h de l’après-midi, j’ai une heure et si j’aimerais contiuner, je peux le faire éventuellement le soir. C’est bien, ça.
Dimanche. Pourtant, j’ai eu des choses à faire avant de me rejouir de ce jour de repos. Par exemple, une soupe pour ce soir. 

Pour mon vrai repos j’ai un livre à lire: Miss Marple, 12 histoires. Ces histoires sont écrites par des écrivains( femmes) qui admirent et rendent hommages à Agata Christie. J’aime bien ces petites histoires offertes par: Lucy Foley, ou ValMcDermid, Alyssa Cole, Natalie Haynes.Juqu’où j’ai lu...


Duminică. Totul normal, sînt liniștită ca să-mi văd de-ale mele, adică să-mi scriu jurnalul.Este ora 16,29 după amiază, am o oră pentru acest lucru, iar dacă doresc să mai adaug ceva, pot s-o fac eventual seara. Este bine așa. Duminică. Chiar dacă e zi de odihnă, am avut cîte ceva de făcut, înainte să mă bucur de odihnă. De exemplu, vreau să fac o supă pentru diseară.

Pentru adevărata mea odihnă, am o carte de citit, Miss Marple 12 povestiri. Aceste povestiri sînt scrise de niște autoare care admiră și îi aduc un omagiu în acest fel, Agatei Christie.Îmi plac foarte mult aceste istorioare ale lui Lucy Foley,sau ValMcDermid, Alyssa Cole, Natalie Haynes.Pînă aici am citit...

       



2 comentarii: