duminică, 5 februarie 2023

D’un extrême à l’autre

Le 5 fevrier 2023   

 


Dimanche. Nous avons vecu un hiver printanier jusqu'au milieu de la saison et apr
ès, nous vivons sous la neige...

Pour que je me rappelle: le sentier creuser dans la neige de la maison jusquà la rue a été fait par mon mari, après par une déneigeuse, ensuite par mon mari... encore une fois.

Maintenant le sentier est comme ça:comme autrefois.

 

Duminică. Am trăit o iarnă primăvăratică pînă la jumătatea sezonului, acum sîntem sub zăpadă.
 

Doar ca să-mi amintesc: cărarea prin zăpadă de la ușa casei pînă la drum a fost făcută de soțul meu, pe urmă de o mașină de dezăpezit, apoi de el...încă o dată. Acum arată așa: ca altădată (se pare că am cobit!?)

(photo 1: internet-photo 2 Liviu))


 



 

7 comentarii:

  1. Incredibil ce repede se schimba lucrurile!
    Apropo, vazusem intr-un filmulet cum un gard foarte inalt, pe sensul vantului dominant, a facut ca zapada sa 'sara' casa in care locuia. Pe drum era ditamai zapada, la el in curte foarte putin.
    Notiunea de parapet pentru zapada, macar pentru drumuri, o mai fi?
    O saptamana linistita, draga Marta! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cînd ninge așa, fără încetare, nu se știe ce mai urmează, iar zăpada care alunecă de pe acoperișuri face un zgomot sinistru...Dar, aici, neobișnuit a fost timpul primăvăratic dinainte...Acum, e iarnă, dar va trece și asta. Îmbrățișări, Suzana și numai bucurii!

      Ștergere
  2. Am fost cuprinsă și eu de magia iernii. Acum îmi doresc să se termine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i așa? Nu-i așa? Așteptăm primăvara, cu ghiocei și iarbă verde...

      Ștergere
  3. Hristos a inviat!
    Sper ca esti bine, draga Marta! Am trecut sa te salut in aceasta perioada de Sarbatoare Pascala!
    Imbratisari! Sanatate multa si lumina! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei! Ce mai faci? Mai este putin si vine vara!
    Doar bine la voi, draga Marta😘❤️!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia acum voi încerca să mai postez ceva pe aici. Urează-mi curaj. Te îmbrățișez,

    RăspundețiȘtergere