sâmbătă, 18 noiembrie 2023

Travail fait main-lucru de mînă

 19 novembre 2023


Dimanche. Vraiment, je ne savais pas que c’était dimanche, j’ai perdu la notion du temps, ou quoi? 
En fait c’est lundi, très tôt.

C’est depuis que j’ai commencé à broder...Quelle histoire!J’ai commencé mon travail depuis le bas et avec la couleur de fond, pour m’habituer et je suis arrivée au milieu du petit tableau. Maintenant, j’ai envie de travailler avec les couleurs...

(Precizare: 19 noiembrie 2023 de la ora 1:27 la 4:00)

Duminică. Cu adevărat, nu am știut că este duminică, am pierdut noțiunea timpului, sau ce? De fapt, este luni, foarte devreme.

Asta, de cînd cu goblenul...Ce poveste! Mi-am început lucrușorul din partea de jos cu fondul, pentru ca să mă obișnuiesc și am ajuns pe la mijlocul micuțului tablou. Acum, chiar am dorința de a lucra cu firele colorate.

         


2 comentarii:

  1. Nu stiam daca mai treci pe la mine. Era vorba despre o carte. Iti las inceputul ei in varianta audio.
    Abia astept sa ne arati goblenul cu cirese vand il vei termina!
    Imbratisari si o saptamana usoara, draga Marta! !❤️😘

    RăspundețiȘtergere