vineri, 10 noiembrie 2023

Souvenir de grand-mère

10 noiembrie 2023



Vendredi.Le temps passe sans nous annoncer, nous voilà le 10 of novembre. Pour le moment j’ai arrêté le nettoyage, j’aurais eu encore des fenêtres à laver (3), j’ai encore du temps...L’ordre dans les tiroirs m’a fait découvrir des travaux fait main non finis et tout d’un coup j’ai eu envie de broder mes tapiseries abandonnees il y a quelques ans...
Je suis en train de refaire un petit tableau :cerises, qui est maintenant de l’autre côté de l’Océan Atlantique, un petit souvenir de la grand-mère. 


Vineri. Timpul trece fără a ne anunța și iată-ne în 10 noiembrie. Deocamdată m-am oprit din campania de...curățenie, aș mai avea niște ferestre de spălat(3), am destul timp pentru asta. Ordinea prin sertare m-a făcut să descopăr ceva lucruri de mînă neterminate și deodată am avut dorința de a mă ocupa de goblenuri...

Am început să refac un mic tablou: cireșe, acum plecat de cealaltă parte a Oceanului Atlantic, ca o mică amintire de la bunica. 

            


2 comentarii:

  1. Am făcut și eu o curățenie de curând. M-am simțit tare mândră.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar așa! Să fii mîndră de realizările tale! Îmi place precizarea ta! Te îmbrățișez tare,

    RăspundețiȘtergere