duminică, 5 noiembrie 2023

Les vacances d’Elisa

5 nov. 2023
Samedi. Donc les choses se sont bien passées: le 28, nous deux à Cîmpeni, échographe, médecin sympa( 300), ensuite à la maison avec notre petite fille „enchantée”: vacances avec Sophia, autre „enchantée”, ensuite avec nous, ce chapitre je l’appelle „ laissons l'esprit joueur ”d’Elisa. Elle a passé chez nous une partie de ses vacances, depuis mardi jusque vendredi quand nous sommes partis pour Alba Julia. Ici les choses se sont bien passé, Elisa est maintenant chez ses parents et le soir nous étions de retour chez nous. 

Ensuite, les premiers jours de novembre se sont vraiment envolé: moi, je me suis occupée de nettoyage, Liviu de cuisine...

Je dois encore mettre un rideau à sa place. 




Sîmbătă. Deci, așa s-au petrecut lucrurile: în 28 am fost la Cîmpeni, ecografie, doctor simpatic(300), apoi acasă cu fata noastră cea năzdrăvană:și-a petrecut vacanța cu Sofia,altă năzdrăvană, la Mona -chestia cu tertipurile Elisei-(așa i-am spus eu) și apoi cu noi de marți pînă vineri cînd am plecat la Alba. Drumul, întîlnirea cu doctorița, totul a mers strună.Treburile s-au aranjat bine, seara am fost deja acasă. 

Primele zile ale lunii noiembrie au trecut, de parcă nici nu au existat: eu, curățenie, Liviu bucătărie de specialitate:piftii.

Mai trebuie să pun sus o perdea.

            (photo 2-Internet)



         


2 comentarii:

  1. Sper ca esti bine, draga Marta!
    Si nu am facut niciodata piftie... Daca iau initiativa iti spun!
    Imbratisari si o saptamana usoara! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sînt bine, mulțumesc. Eram mulțumită la întoarcerea de la Alba Iulia, fiindcă o astfel de călătorie și cele ce aveam de rezolvat durau două zile. De data asta a mers totul mai repede. În ceea ce privește, piftia, cînd eram și noi mai tineri, acest fel de mîncare nu ne plăcea. Dar, absolut deloc!!!
      Interesant, cum se schimbă omul! Te îmbrățișez,

      Ștergere