marți, 21 noiembrie 2023

Mama

29 novembre 2023



Lundi. La semaine qui vient de finir, j’ai pensé souvent à mama, le souvenir m’est revenu en regardant une machine à coudre executant une petite broderie. Parce que mama brodait et elle réalisait des élégants vêtements pour femmes ou hommes.

J'ai récemment eu une discussion avec mes cousines à propos de ce sujet :

Luni. Săptămîna trecută, m-am gîndit deseori la mama, amintirea mi-a venit privind o mașină de cusut executînd o broderie mică. Pentru că mama broda și realiza haine elegante pentru femei și bărbați.

Am avut recent o conversație cu verișoarele mele pe acest subiect:

Marta 

Ea broda...cu mîna(ia) sau la mașină(poale)


 Florenta

Ce mi place poza asta ce costum frumos!


Maria 

O femeie frumoasa a fost matusa Ileana.Eu cred ca si costumele lui mama si Viorica tot dumneaei le-a brodat ,pe matase.Mama cu el a dorit s-o inmormantez ,asa a plecat imbracata.Te pup Marta.💋💐


Marta 

Costumul mamei tale ea l-a brodat. Asta știu sigur. De Viorica nu îmi amintesc, deși, mai tîrziu, Viorica a fost prietenă cu mine, ne jucam de parcă eram de o seamă...


Maria 

Si al Vioricai ,tot matusa l-a brodat,ca-mi amintesc ca mama mi-a zis ca Ileana ne-a facut la fel la amandoua si s-au inteles sa se ingroape cu ele amandoua.Relu l-a dat la nepoata lui Gauanita si Viorica a fost imbracata cu ceva din supraelastic.Pe mama nu a chemat-o sa o imbrace ca sa nu-l certe.Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti.


Silvia

A fost o femeie frumoasă și foarte harnică.Dumnezeu să o odihnească!” 

                                 


2 comentarii:

  1. Ce frumoasa indeletnicire a avut mamica ta!
    Dumnezeu sa o odihneasca!

    Zile linistite, draga Marta! Imbratisari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana. Nu am trecut de mult pe aici, am fost ocupată cu goblenul, deși mai am destul de lucru...Te îmbrățișez,

      Ștergere