duminică, 31 mai 2015

Pentecôte 2015

Le 31 mai 2015

Dimanche. Pentecôte. J’ai préparé presque tout pour cette fête, mais superficiellement : un petit nettoyege, lessive, cuisine. Je ne pouvais pas m’occuper de dessert et j’ai demandé aux enfants d’acheter quelques petits gâteaux à Mio Delicia, Alba Iulia ou quelque part ou on prépare de bon
gâteaux, il y en a maintenant. De plus en plus, je me demande : et quand je n’en peux plus ?!

Duminică. Rusalii. Am pregătit aproape tot pentru această sărbătoare, dar superficial:un pic de curățenie, spălat haine, bucătărie. Nu am putut să mă mai ocup și de desert și le-am cerut copiilor
să cumpere ceva prăjiturele de la Mio Delicia, Alba Iulia, sau în altă parte unde se fac prăjituri bune, acum există așa ceva. Mă întreb din ce în ce mai des: și dacă nu mai pot?!

             



2 comentarii:

  1. Bineinteles ca o sa cumparam desertul de la o cofetarie buna, daca nu ramane timp si pentru asta :) Eu am preferat sa plecam de acasa trei zile si nu mi-am batut capul cu nimic. Acum am de spalat rufe :)

    RăspundețiȘtergere