joi, 6 noiembrie 2014

Sans titre...

Le 6 novembre 2014

Jeudi. Chaque jour j’ai fait un petit quelque chose pour ma dépense. Aujourd’hui, par exemple, j’ai mis des tomates en pot pour mes potages de l’hiver, lundi et mardi c’était le chou et il m'a fait plaisir. Liviu a travaillé dehors à refaire la clôture. Il a eu besoin de beaucoup de courage
pour commencer et ce courage lui est venu en coupant, qu’est-ce que je dis, en détruissant mes deux arbustes de forsytia qui étaient près de la porte. Tout le temps il a eu quelque chose contre ces plantes qui fleurissent au printemps avant d’avoir des feuilles...

Joi. În fiecare zi făcut cîte ceva pentru cămara mea. Azi, de exemplu, am pus niște roșii pentru ciorbele de peste iarnă, luni și marți varza și tot așa, dar am lucrat cu plăcere. Liviu a avut treabă pe afară, să refacă gardul. I-a trebuit mult curaj ca să înceapă, i-a venit curajul numai după ce a tăiat, dar ce zic, după ce a distrus cei doi arbuști de forsyia, de la poartă.  Tot timpul a avut ceva împotriva acestor plante care înfloreau devreme, primăvara, chiar înainte să înfrunzească.    


       

4 comentarii:

  1. Daca nu le-a scos din radacina, tufele de forsiţia o sa-si revina. Iar tu ma uimesti cu energia ta. Ai facut o multime de conserve. Un sincer bravo !

    PS - imi place meticulozitatea cu care le-ai etichetat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am etichetat ca să le găsească și alții mai ușor. Am învățat asta de la soacra mea.
      Sper și eu ca forsitia să-și revină...Mulțumesc pentru încurajare.

      Ștergere
  2. Ai casei le găsesc mai ușor, într-adevăr! Bărbații, mai ales.A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cîte unul care nu ia ce trebuie de pe raft nici dacă are etichetă...

      Ștergere