miercuri, 11 septembrie 2024

Conserve

 

11 sept. 2024



Mercredi.Nous avons eu une journée avec aubergines, c’est-à-dire on a fait cuire les aubergines dehors sur le grill, c’est Liviu qui l’a fait, et je les ai épluchés et mis au congélateur. On dirait que ce n’etait pas grand chose, mais ce travail est assez fatigant. Je ne peux travailler dans la cuisine que debout.


Am avut o zi cu vinete, adică le-am copt ,afară pe grătar, de fapt Liviu s-a ocupat, iar eu le-am curățat, și le-am pus la congelator. Ai zice că nu e mare lucru, dar e obositor totuși...Eu nu pot lucra în bucătărie așezată.


                    💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛

2 comentarii:

  1. Ba e chiar mare lucru. Eu pe aragaz nu prea fac. In schimb, am experimentat o placinta pe care o fac cu alte legume. Insa am vrut sa vad ce iese utilizand vinete si dovlecel. A iesit rezonabil, zic.
    Spor la tot ceea ce faci, draga Marta! Proviziile pentru iarna sunt mereu utile.
    Imbratisari si un final de saptamana linistit!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizită, dragă prietenă. După mine, în bucătărie, nu ne plictisim chiar deloc.

      Ștergere