luni, 15 martie 2021

Vaccin

15 mars 2021   

Lundi. Aujourd'hui, nous avons pris la


première dose de vaccin covid à Câmpeni, à 9h. Tout va bien, le vaccin est comme tout vaccin: ni mal, ni bien, je parle de l'administration proprement-dite, quant à l'efficience j'y crois, autrement je ne le faisais pas... Parce qu'il y a tant de discutions pro et contre...

Aller à Câmpeni est devenu une habitude à cause du dentiste, mais cette fois, pour y arriver à 9h, c'est un peu trop tôt, on doit se réveiller à 7h, on n'a pas le temps de programme léger du matin, on doit se dépêcher...Mais tout cela a passsé. Demain, chez le dentiste.

Entre ces allées-venues je dois m'habituer avec les nouveautés dans la manière de manger...pas toujours agréable.

Et il pleut, il pleut...

Luni. Azi am luat prima doză din vaccinul anticovid la Câmpeni, la ora 9,00. Totul e bine, vaccinul este ca orice vaccin, nici bun nici rău, mă refer la administrarea propriu-zisă, cît despre eficiență, cred că va avea, altfel nu mergeam. Sînt atîtea discuții pro și contra...

Mersul la Câmpeni este deja o obișnuință de cînd cu dentistul, dar acum a trebuit să mă trezesc mai devreme, să sar peste programul meu lejer de dimineață, să mă grăbesc...Totul a trecut, mîine, la dentist.

Între aceste du-te-vino la dentist, trebuie să-mi formez alte deprinderi de a mînca...nu întotdeauna agreabile.

Și plouă, plouă...

         


 

2 comentarii:

  1. Numai bine, draga Marta! Sa termini cat mai repede cu dentistul, ca asta chiar este util.

    O saptamana cu bucurii! ❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da. Am terminat cu bine și o vreme nu mai trebuie să merg pe acolo. Mulțumesc, multă sănătate, draga mea!

      Ștergere