miercuri, 17 ianuarie 2018

Hiver doux

Le 17 janvier 2018

Lundi. Aujourd'hui, il neige.

Mes occupations préférées d'hiver sont depuis toujours les travaux fait main. Je les ai laissées de coté les derniers temps, ensuite j'ai souvent penser reprendre un peu ce genre de passe temps agréable et pratique. J'ai réussi un peu et
j'en suis contente malgré un décembre plein d'évenements de toute sorte et un début de Nouvel An pas vraiment comme je l'aurais voulu. Enfin!
J'ai commencé par les bas en laine, ça pendant l'automne déjà, ensuite j'ai brodé des petits riens en point de croix...

Luni. Astăzi ninge. 

Ocupația mea preferată de iarnă este lucrul de
mînă. Dintotdeauna. În ultimii ani am cam lăsat-o de o parte dar m-am gîndit adesea la clipe de relaxare agreabile și practice. Am reușit cu oarecare efort și acum sînt mulțumită în ciuda unui decembrie plin de evenimente și unui început de An prea puțin în conformitate cu dorințele mele. În fine! 
Am început cu ciorapii de lînă, în toamnă deja, apoi am brodat cîteva
nimicuri în punct de cruciuliță...

          


5 comentarii:

  1. frumoasă activitate pentru zilele de stat în casă !
    spor la lucru !
    multă, multă sănătate !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  2. Occuper ses doigts permet de reposer son esprit !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac ciorapeii! Perechea cu doua culori este chiar faina. Sper sa iti fie de folos aceasta indeletnicire si sa-ti alunge tristetile.
    ... Si imi permit sa spun ca nu sunt "nimicuri" ci lucrusoare tare dragi...
    Sa-ti fie bine, draga Marta! Soarele este mereu deasupra norilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. I also love making things by hand. Your socks look cozy and lovely.

    RăspundețiȘtergere