vineri, 23 iunie 2017

Fête de la Saint-Jean / Sînziene

Le 23 juin 2017


Vendredi. Enfin, une journée pleine: cuisine: j'ai mis des cornichons en saumure, car dans les magasins on n'en trouve qu'en vinaigre; jardin: plumer les mauvaises herbes, couper les herbes; autres: enlever des taches des napes et des naperons, une affaire toujours remise.


Vineri. În sfîrșit, o zi plină: bucătărie: am pus niște castraveți în sramură, în magazine se
găsesc doar în oțet; grădină: plivit buruiene, tăiat iarba; altele: scos pete de pe fețe da masă și naperoane, o treabă mereu amînată.



                         

6 comentarii:

  1. La noi in zona...numai in otet se pun ori alaturi de muraturi (rosii crude, morcov, conopida, crengi de marar, pepenasi).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Murături asortate, cum ar veni. Sînt foarte bune. Eu pun castraveții în saramură adeseori...Anul acesta s-au terminat devreme, de asta am pus cîțiva pentru săptămînile care urmează, pentru salate...Nu sînt pentru iarnă.

      Ștergere
  2. Marta, hărnicuțo, dar ce bujori frumoși aveți! Adorabili!

    Weekend frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoşi bujori !
    spor în activitate !
    weekend reconfortant !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmează o sărbătoare, Sînzienele și apoi duminică. Gata cu avîntul meu! Numai bine!

      Ștergere