sâmbătă, 7 februarie 2015

Dr. Deák Eva medic primar cardiolog( deuxième partie)

Le 7 fevrier 2015

Sîmbătă. Săptămîna s-a sfîrșit. Trebuie în mod absolut să-mi amintesc mai tîrziu că la începutul acestei săptămîni, mai precis, marți, 3 februarie 2015, am făcut o
vizită doamnei Eva Deák în al său Deák Medical Center din Cluj. Făcusem o programare săptămîna trecută. Noi eram, amîndoi, plini de îndoieli în
legătură cu sănătatea noastră, nu mai făcusem controale de rutină de multă vreme deja. Ne imaginam ce e mai rău despre evoluția sănătății noastre, a
fiecăruia dintre noi. Astfel, am aflat cum stau lucrurile, am primit sfaturi despre cum să trăim ca să nu ne expunem unor riscuri și, ceea ce e mai important, am părăsit cabinetul medical cu senzația că sîntem bine, în formă chiar.
Aceste postări de pe blog, în care vorbesc despre excelenta doctoriță cardio sînt căutate de mult mai mulți cititori decît altele. De aceea am să dau o mînă de ajutor celor care doresc să știe mai multe, spunîndu-vă, dragii mei, adresa unui site cu multe informații interesante despre acest Centru Medical, un site într-adevăr edificator: www.deakmedicalcenter.ro

http://deakmedicalcenter.ro


2 comentarii:

  1. Am putut alege culoarea pentru rîndurile de text, nu am reușit să scap de banda albă...Nu știu dacă mă-nțelegi...Ce mă enervează!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba te-nțeleg, cum să nu?! Nu vedeam așa bine, culoarea pe care ai pus-o este foarte apropiată de fondul propriu-zis.

      Cred că te-a costat ceva vizita la medic, plus drumul, dar dacă ți-a revenit tonusul, merită! Am văzut site-ul. Ei oferă servicii și pentru boli legate de hipertensiune și sînt medici unu' și unu', cum se zice.A1

      Ștergere