luni, 19 ianuarie 2015

Dépressif après les vacances ou non?

Le 19 janvier 2015

Lundi. Malgré les psychologues cette journée n'a pas été deprimante, au contraire, j'ai eu le plaisir de parler avec une jeune dame, j'ai fait une petite leçon de
français, un peu de cuisine, un peu de broderie. C'est que, depuis 2005, les scientifiques avaient constaté que le 19 janvier est le jour le plus depressif de toute l'année...C'est vrai que le mois de janvier, jusqu'à maintenant s'est montré plutôt monotone, ennuyeux même, peut-être à cause du temps ou peut-être à cause de ce "post holiday blues" dont on parle dernièrement, je ne sais pas... 

En dehors de tout cela, aujourd'hui, notre chère filleule a fait 21 ans. Mon Dieu quel âge merveilleux! Bon anniversaire Magda!

Luni. În ciuda psihologilor această zi nu a fost deprimantă, dimpotrivă, azi mi-a făcut plăcere să vorbesc cu o tînără doamnă, am făcut o mică lecție de franceză, un pic de bucătărie, un pic de broderie. Spun toate astea pentru că de prin 2005 încoace, nu știu ce oameni de știință zic că 19 ianuarie e cea mai depresivă zi din an...E adevărat că luna ianuarie, pînă acuma, a fost mai degrabă monotonă, ca să nu spun plicticoasă, poate din cauza vremii, poate din cauza acelui "post holiday blues", nu știu... 

În afară de toate astea, azi, draga noastră fină, împlinește 21 de ani. Dumnezeule, ce vîrstă minunată! La mulți ani, Magda!

 
  

2 comentarii:

  1. Eu n-am mai auzit de depresie in 19 Ianuarie :) Am avut o zi atat de ocupata, ca n-am avut timp sa ma gandesc ce dispozitie am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunea careva la televizor, probabil se referea la perioada asta de după sărbători care ar culmina cu ziua de 19...Te crucești ce mai inventează lumea!!!

      Ștergere