miercuri, 15 octombrie 2014

Mi-octobre, feuilles

Le 15 octobre 2014

Mercredi. Des conserves de légumes, macédonie de légumes et zacusca. On dirait pas grande chose, mais ça donne beaucoup de travail. J’ai encore une série et je finis, je pourrais penser à autre chose. Entre temps l’automne reprend ses droits de plus en plus, les feuilles tombent et le jardin attend des travaux pour pouvoir entrer dignement dans la saison d’hiver, le citronnier aimerait qu’on le prépare pour la vie d’intérieur.


Miercuri. Conserve de legume, ghiveci și zacuscă. Ai zice
că nu-i cine știe ce, dar am avut tare mult de lucru. Mai am un rînd de zacuscă și gata, voi putea să mă gîndesc și la altceva. Între timp, toamna își intră în drepturi din ce în ce mai mult, frunzele cad și grădina așteaptă lucrări pentru a intra cu demnitate în sezonul de iarnă, lămîiului i-ar plăcea să fie pregătit pentru viața de interior.


4 comentarii:

  1. E mult de lucru cu conservele, mai ales cu zacusca. Cine face, stie :) Spor la treaba, Marta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am demarat lucrările de pregătire a grădinii pentru iarnă. Dar la noi e tare greu, că dacă nu suntem tot timpul la curte, lucrăm în salturi. Pentru mine e frustrant. Sunt tot timpul cu sufletul și gândul la curte, în timp ce aștept weekendul.
    Spor la treburi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum ar fi eu îți urez spor la treabă, chiar dacă e departe, ai pentru ce să-ți faci planuri și vise...

      Ștergere