joi, 26 iunie 2014

Pluie inquiétante



Le 26 juin 2014

Jeudi. J’aime les jeudis mais pendant cette nuit il a plu sans cesse et en quantité. Aussi, les premières heures du matin, il paraîssait impossible l'arrêt de ce phénomène.

Ce n’est pas seulement désagréable, mais c’est aussi  très inquiétant. Je ne pouvais pas dormir. Le matin, j'étais fatiguée...


Joi. Îmi plac zilele de joi dar astă noapte a plouat fără încetare şi a plouat mult. Tot aşa,  în primele ore ale dimineţii. Nu credeam că se mai opreşte. Atîta ploaie! Nu e doar neplăcut, e chiar stresant, eu nu pot să dorm. M-am sculat obosită...  

2 comentarii:

  1. Cum as putea sa iti trimit niste soare ? Fragutele tale mi-au trezit amintiri dragi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cules cîteva deja...cam un pumn bun. Am să fac o fragată mică. Mulţumesc pentru soare, deja am o zi şi jumătate însorită. Doar te-ai gîndit şi...s-a îndeplinit! Merci.

      Ștergere