marți, 15 aprilie 2014

Achats "on line"



Le 15 avril 2014

Mardi. Il a plu pendant la nuit, il fait froid et quand on s’est levés, sur Pănteşti et les villages en haut il y avait de la neige. J’ai eu des courses à faire, au Centre, à la poste, aux magasins et finalement, à la pharmacie, tout ça entre des courriers qui devaient me
livrer divers produits que j’avais demandé aux magasins online. Le commerce „on line” est une bonne chose: on regarde, on cherche, on demande et finalement, les prix sont plus correctes.

Marţi. A plouat în timpul nopţii, este frig şi cînd ne-am sculat ninsese pe Pănteşti şi peste satele de la înălţime. Am avut nişte alergături de făcut, în Centru, la poştă şi la magazine şi, la urmă, la farmacie, toate astea între nişte curieri care mi-au livrat marfă comandată pe internet. Comerţul pe internet este un lucru bun, cauţi ce doreşti, compari preţuri, coamanzi şi, în final, preţurile sînt mai corecte.





  

6 comentarii:

  1. Pentru cei ce locuiesc în zone mai izolalate, mai îndepărtate de marile oraşe cu diversitatea lor comercială, pentru cei care sînt mai în vîrstă, dar care sînt în stare să utilizeze calculatorul şi internetul, asta este cu siguranţă ieşirea în lume: comerţul on line. E minunat! A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine în orice caz, este o adevărată posibilitate de contact cu lumea. Ai perfectă dreptate!

      Ștergere
  2. Ce draguta e casuta, banuiesc ca de abia astepti sa o pictezi , spor si inspiratie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar plăcea, dar este un cadou pentru nepoţica mea. Coloratul deasemenea.

      Ștergere
  3. Tu l'as trouvée sur VIVRE, n'est-ce pas? C'est super!

    RăspundețiȘtergere